전체검색

사이트 내 전체검색

менің өмір баяным эссе > 자유게시판

자유게시판

менің өмір баяным эссе

페이지 정보

profile_image
작성자 Lovie
댓글 0건 조회 32회 작성일 24-06-27 18:27

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=менің+өмір+баяным+эссе
 
 
менің өмір баяным эссе [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=масғұт+поэмасы+жанры+масғұт+поэмасы+кейіпкерлер
 
 
масғұт поэмасы жанры - масғұт поэмасы кейіпкерлер [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=қар+кесегі+сурет+салу+қардың+суреті
 
 
қар кесегі сурет салу - қардың суреті [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=когнитивті+лингвистика+оразалиева+когнитивті+лингвистиканың+зерттелуі
 
 
когнитивті лингвистика оразалиева - когнитивті лингвистиканың зерттелуі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=абай+қандай+адам+абай+кім+қазақша
 
 
абай қандай адам - абай кім қазақша [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=қарапайым+итерация+әдісі+программалауда+итерация+деген+не
 
 
қарапайым итерация әдісі - программалауда итерация деген не [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
Қазақ поэмасының, нақты сыпаты, өзіне хас түр-тұлғасы бар поэманың, жасалуы кейініректе мүлде дерлік жаңа жанр прозаның, оның күрделі формасы романның тууы. Байқасаңыз, шығармагердің барлық туындысында (түгеліне жуығында) кейіпкер бала Абайдың «Масғұт» поэмасында кейіпкердің ғайыптан бір шалға кезігіп көмек. Абай Құнанбаев «Масғұт» поэмасы. Қазақ әдебиеті, 10 сынып, дидактикалық материал. 1-сабақ. 2-тапсырма. «Масғұт» поэмасын көз жүгірте оқып шық. Оқи отырып, поэмадағы басты кейіпкерлерді анықта.1) сурет салуға балалардың қызығушылығын тәрбиелеу; 1) шыны аяқ, табақты илеп жасауда саз кесегін саусақпен басып, тереңдету;. Білім беру саласы: «Шығармашылық» Пән: Сурет салу Өтпелі тақырып: «Қардың пайдасы.» Тақырыбы: «Қар кесегі» Мақсаты: Дамытушылық: қардың аппақ ұлпа,мамықтай,жұмсақ болатының айтып түсіндіру Оқыту: балаларға дербес түрде қар кесегін салуды үйрету Тәрбиелік: Табиғатты сүюге,қорғауға тәрбиелеу. Батыр келбетті кесек тұлға,күшті қайрат оның бойына біткен қасиет еді Бала кітаптағы 9 суретті бояғанда, патогенді және шартты патогенді микроорганизмдер боялмаған 3 сурет қалады. Қардың қасиеттерімен таныстыру, ақ ұлпа қар туралы түсініктерін Білім беру саласы: «Шығармашылық» Пән: Сурет салу Тақырыбы: Кесек қар Сурет салу.Ғалымдардың пікірі. Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі орны. Когнитивтік лингвистикадағы басты термин. Қорытынды. f ГЛОССАРИЙ. Когнитивтік ғылымның пегізгі пәні адам. санасы мен оның технологиялық ойлауы.Бұл. пәнаралық ғылым адам санасының белгілі бір. жақтарын, ең алдымен оның жүйелі түрде. ойлауымен және дүниені тану үдерістерімен. 1 1.Оразалиева Э.Когнитивтік лингвистика:қалыптасуы мен дамуы,-А,2007. 2.Жаманбаева Қ. Тіл қолданысының когнитивтік негіздері: эмоция, символ, тілдік сана. Когнитивтік лингвистика – 20 ғасырдың 700 жылдары Европада кең таралған лингвистикалық бағыт болып табылады. Бұл лингвистикалық бағыт өзінің пайда болған отаны Америка Құрама Штаттарында. Лингвистика тарихы. Когнитивистика жəне когнитивті лингвистиканың (КЛ) Оразалиева Э. Когнитивтік лингвистиканың зерттелуі. Жұлдыз. 2008. Когнитивтік лингвистиканың негізгі міндеті ретінде адам когнициясының негізі – миды, нейрондық жүйені, жадыны, жалпы тілдік. Итерация это способ организации обработки данных, санның бөлігін табу есептер при котором определенные действия повторяются многократно, не приводя при этом к рекурсивным вызовам. Итерация (от лат. iteratio «повторение») — результат повторного применения какой-либо математической операции. Так, если есть некоторая функция от. Итерация(лат. іteratіo – қайталау) – қандай да бір математикалық амалды қайталап қолдану. Мысалы, егер y=f(x)2f1(x) х-қа тәуелді қандай да бір функция болса, онда.
сүйгенім боп жазыласың менің бағыма текст
бір шөкім бұлт скачать
вода самал алматы отзывы
балхаш 1 и балхаш-2 разница
анализ на определение пола ребенка в шымкенте

.
==============================================================

~~~~~ ұлықбек есдәулет біз түркілерміз ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.